Behoud uw klant - Hoe maakt u van uw bedrijf een salesgerichte organisatie?

22/05/2018

SALES CLASSES - Tijdens deze sessie bekijkt u uw salesorganisatie en hoe u de effectiviteit ervan kan verhogen door deze strategisch uit te bouwen.

Herkent u het volgende bij uw collega’s: “Het lijkt wel alsof we voor de sales alles opzijschuiven. Onze topsales heeft het hier voor het zeggen. Onze sales is een administratieve ramp en brengt de productie en facturatie in de war”.

Vaak horen de interne medewerkers van de commerciëlen: “We moeten de klant centraal stellen”. Zo loopt uw bedrijf echter het gevaar om nieuwe kansen en technologieën te missen. Uw klant weet niet altijd waar hij behoefte aan heeft. Uw bedrijf mist mogelijks aan daadkracht om klanten sneller te helpen.

De klant heeft het meest baat bij een organisatie die wendbaar is en aandacht heeft voor ontwikkelingen in de markt. De interne en externe salesorganisatie dienen perfect op elkaar afgestemd te zijn. 

Hoe zorgt u ervoor dat de verschillende niveaus en afdelingen in het bedrijf informatie met elkaar delen? Op welke manier krijgt u alle neuzen in dezelfde richting? Hoe wendbaar is uw organisatie zodat ze inspeelt op opportuniteiten in de markt?

Tijdens deze sessie bekijkt u uw salesorganisatie en hoe u de effectiviteit ervan kan verhogen door deze strategisch uit te bouwen.

Trainer

Frank De Craecker begeleidt als senior consultant in de innovatieve arbeidsorganisatie organisaties bij verandering en groei en creëert betrokkenheid bij medewerkers zodat zij goesting krijgen om betere resultaten te halen.

Voor wie?

Voor zaakvoerders, business developers, medewerkers die hun verkoopvaardigheden willen optimaliseren via een praktijkgerichte sales training.

Informatie en inschrijvingen

Meer weten? Stuur een mailtje naar Zerline Van Acker of bel 0494 47 91 49.

 

Ontdek ook onze andere sales classes:

07-12-2017 | Ken uw klant - Hoe succesvol prospecteren met digitale tools?

26-01-2018 | Ken uw klant - Hoe verkopen aan elk type klant?

22-02-2018 | Maak een klant - Hoe nooit meer koud prospecteren?

30-03-2018 | Maak een klant - Hoe gemakkelijker onderhandelen en deals afronden?

25-04-2018 | Behoud uw klant - Hoe klanten binden aan uw bedrijf?