Skip to main content

b2b-marketing in volle transitie

Als marketeer probeer je de nieuwste trends al op te pikken nog voor iemand anders ze ziet. Zet je schrap voor een masterclass b2b-marketing door gerenommeerde experts en ontdek het geheim achter een aantal succesvolle b2b-campagnes.

Starten doen we met een inspirerende keynote van Stef Verbeeck, brand strategist & partner bij Pavlov en auteur van ‘Brandhacking’. Hij vertelt je alles over de in & outs van een ijzersterke merkstrategie.

Experts van The House of Marketing nemen je mee in het verhaal van enkele concrete marketingcases van bedrijven en zitten boordevol tips and tricks rond data-technologie.

Netwerken is fun! The Smartphone Orchestra zorgt met een interactief technology-spel voor een verrassende ijsbreker.

Als feestelijke apotheose bekronen we een bedrijf met de allereerste b2b-marketing award voor het meest gedurfde en vernieuwende marketingconcept.

Ben je trots op jouw b2b-campagne? Was de aanpak van jouw marketingcampagne baanbrekend binnen het b2b-segment?
Aarzel dan niet om jouw campagne voor te dragen.

Onze expertenjury bekroont de beste campagne met onze allereerste 4B2B-marketingaward.

Stel je kandidaat voor ons marketingcongres

Programma

13.00 uur

Onthaal met drankje

13.30 uur


Stef Verbeeck foto

 ‘Een scherpe merkstrategie is key’
   door Stef Verbeeck, brand strategist & partner bij Pavlov en auteur     van ‘Brandhacking

 

 

14.15 uur
Drie razend interessante marketingcases

In drie domeinen geven experten van The House of Marketing samen met bedrijven hands-on tips & tricks mee.

  • DATA

Met meer dan 25.000 klanten die wereldwijd de software van Lansweeper gebruiken, zit het bedrijf op een immense berg data. Om daar nuttige inzichten uit te halen die de acquistiestrategie optimaliseren, de retentiegraad verhogen en de rendabiliteit ten goede komen, is er een sterke datastrategie en -architectuur nodig. Ontdek in deze sessie meer over een geïntegreerde aanpak die reikt van de eerste inspirerende workshop tot de laatste geautomatiseerde flows.

  • TECHNOLOGY

  • GROWTH METHODOLOGY 

In een wereld waar een war for talent aan de gang is, zijn vacatures nog maar moeilijk in te vullen via de klassieke kanalen. Met de growth marketingmethodology en b2b lead generation zet SD Worx ook in op het aantrekken van nieuwe profielen om vacatures in te vullen. Op acht weken tijd ontvingen ze meer dan 1000 kandidaten waarvan 300 kwalificeerden en acht kandidaten tekenden. Ontdek in deze sessie hun aanpak.


15.45 uur
Welk bedrijf neemt de allereerste 4B2B marketingaward mee naar huis?

16.15 uur


Smartphone Orchestra

 W/O/R/K van Smartphone Orchestra
  Neem zelf deel aan deze unieke performance en ontdek de   
  verbindende fun-factor van technologie.

 

 

17.00 uur
Netwerkreceptie

Contactpersoon

Pénélope Simons

Startersadviseur

Adres

KAVA congrescentrum, Antwerpen
Consciencestraat 41
2018 Antwerpen

Wanneer

Prijs

EARLY BIRD
 

De eerste 50 inschrijvingen genieten van een voordeeltarief van 240 euro (excl. btw)

De volgende 50 deelnemers kunnen inschrijven aan 275 euro (excl. btw)

Vanaf 100 deelnemers geldt de prijs van 295 euro (excl. btw)

Voorwaarden

Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 21 maart 2022. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen.
 
Gelieve uw aanvraag bij kmo-portefeuille in te dienen uiterlijk 14 kalenderdagen na de start van de opleiding.
 
Recupereer een deel van uw opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van het congres gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien u beroep doet op de kmo-portefeuille, dient u nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.
 
Benodigde informatie kmo-portefeuille:
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: opleiding
Datum inschrijving: datum start opleiding
Projectbedrag: €295
Aantal opleidingsuren: 3

 

Heeft u nog vragen? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren: 03 232 22 19 of pr.aw@voka.be.

Deze activiteit wordt georganiseerd met respect voor de veiligheidsmaatregelen die op dat moment gelden. We houden ingeschreven deelnemers op de hoogte over eventuele extra maatregelen of wijzigingen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gosselin
Welt white paper
AW_Welt Whitepaper Inclusieve leidinggevende
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans