Vegho header
  • On- en offline

Algemene ledenvergadering Voka-VeGHO 2021

De algemene ledenvergadering Voka-VeGHO 2021 zal plaatsvinden op 30 juni vanaf 18u. Onderstaande vind u meer informatie over het programma en de locatie. Via de website of via een mail kan u zich inschrijven.

Agenda algemene ledenvergadering Voka-VeGHO

De voorzitter en de bestuurders van Voka-VeGHO vzw hebben het genoegen u uit te nodigen voor de algemene ledenvergadering. Op 30 juni zal deze doorgaan bij Honda Motor Europe, Kanazawastraat, Gent.

Na de algemene vergadering zal Daan Schalck een toelichting geven over de strategische visie van North Sea Port. Hierna volgt er nog een netwerkmoment om even bij te praten tijdens een receptie. Inschrijven voor de algemene ledenvergadering kan via deze link of via een mail terug naar simon.brouckaert@voka.be.

Het programma:

• 18.00u: Algemene vergadering VeGHO
    • Goedkeuring verslag Algemene Vergadering 2020
    • Goedkeuring van de jaarcijfers
    • Kwijting van de bestuurders
    • Ontslag van bestuurders
  • 18.30u: Toelichting van de strategische visie van North Sea Port door Daan Schalck, CEO (toegankelijk voor leden en niet-leden van VeGHO)
  • 19.30u: Netwerking

Datum: dinsdag 30 juni 2021 om 18.00u
bij Honda Motor Europe, Kanazawastraat, Gent.

Uw bedrijf kan ook vertegenwoordigd worden door een medewerker. Indien uw bedrijf niet aanwezig kan zijn, kan u desgewenst via bijgevoegd formulier een volmacht verlenen.

De stukken (jaarrekening 2020 en budget 2021) worden u in aanloop naar de algemene ledenvergadering toegestuurd.

Foto Daan Schalck

Simon Brouckaert

Jong Ondernemen - Haven

Stefan Derluyn

Directeur regio Haven - Manager Internationaal Ondernemen en Exportdocumenten - Chief Digital Officer

Honda Motor Europe
Kanazawastraat
9000 Gent

Wanneer

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Domestic Services
Banque de Luxembourg