Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • 7 stappen naar een succesvol internationaal partnerprogramma

7 stappen naar een succesvol internationaal partnerprogramma

  • Online

Realiseer 30%+ groei in omzet en klanten met de juiste partneraanpak.

Kan dit waar zijn? Absoluut en er zijn bedrijven die zelfs hogere cijfers halen. Als je het wilt maken als bedrijf, moet je verkoop toenemen. Internationale partnerships en programma’s kunnen een enorme hulp zijn. 

De voordelen van een partner ecosysteem kunnen significant zijn:

  • Versnelde groei
  • Toename van de merkbekendheid
  • Hogere inkomsten
  • Vertegenwoordiging in nieuwe markten en industrieën

Echter, een succesvol partner ecosysteem uitbouwen, is een waar “werkwoord”. Is het de inspanning waard? Absoluut, en een gezonde partner strategie is wel essentieel. In deze sessie ontdek je de bouwstenen voor een stevige partner strategie inclusief verschillende praktijkvoorbeelden.

In deze sessie leer je onder andere:

  1. Hoe selecteer en screen je partners?
  2. Hoe pak je dit concreet aan?
  3.  Waarom falen velen?
  4. Praktische cases

Als deelnemer krijg je tevens een "partner business plan" template waarmee je concreet aan de slag kan.

PROGRAMMA

10u00: Verwelkoming en inleiding 
            Door Voka
 
10u10: Internationaal schalen met partnerprogramma’s
            Door Isabelle Geerts, Marketing Architect – Markitect

11u45:  Q&A

12u00:  Einde  

DOELGROEP

Bedrijfsleiders, commercieel directeurs, exportmanagers en exportmedewerkers die betrokken zijn aan de internationale opschaling van hun bedrijf. 

SPREKER

  • Isabelle Geerts, marketing architect - Markitect

Sinds begin jaren 2000 begeleidt Isabelle bedrijven wereldwijd met strategische datagedreven marketing. Als internationaal marketing director voor wereldleiders en nu als marketing architect richt ze zich op het systematisch bouwen van rendabele marketing machines gericht op 3 groeipijlers: aantal klanten, gemiddelde bestelwaarde en aankoopfrequentie. Isabelle heeft in Hong Kong en Italië gewoond, werkte jaren samen met Amerikaanse en Europese bedrijven in internationale teams wat haar “global mindset” vormgaf.

In samenwerking met

 

orange tb

mercurio logo

Logo VOka Vlaio voor call aio

 


 

Contactpersoon

Petra Van Bouwelen

International Business Development Manager

Wanneer

Prijs

Gratis

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Deloitte Private
pfl